בניה קלה מאלומיניום

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות צרו קשר!

כל מה שצריך לדעת על בניה קלה מאלומיניום

בשונה מבעבר, בנייה קלה מאפשרת לנו להקים מבנים חזקים ואיכותיים מבלי להשקיע בתהליך בניה שכולל לכלוך, רעש ושימוש בדחפורים, משאיות בטון, חול ועוד. בנייה קלה מאפשרת לבנות בשקט ובצורה נקייה, באמצעות חומרים קלים יחסית ולקבל מבנה שעונה על הצורך מבחינת עמידות, יציבות ועיצוב. לקוחות אשר מעוניינים בתוספות בניה שונות כמו סגירת מרפסת, הקמת פרגולה, פתרונות הצללה וגגות בוחרים להשתמש באלומיניום – חומר עמיד, קל משקל ונוח לעבודות בתחום הבנייה.

מהי בניה קלה מאלומיניום?

בנייה קלה מאלומיניום היא דרך מהירה וקלה להרחבת הנכס שלכם, להקמת מבנה נוסף או לסגירת מבנה קיים. בשונה מבנייה רגילה, בניה קלה מוזילה עלויות הבנייה בכמה דרכים: עלות החומר היא זולה יותר, זמן העבודה מתקצר משמעותית, הפיתוח בשטח מורכב פחות ואם בחרתם בחברה איכותית לביצוע בנייה קלה מאלומיניום – תהנו גם משירות אמין ואיכותי. אנחנו בחברת SA עבודות אלומניום מספקים ללקוחותינו שירותי בנייה קלה מאלומיניום ביעילות תוך הקפדה שירות ואיכות ללא פשרות – הכל כדי שאתם תיהנו ממוצר סופי מושלם. אנחנו מבטיחים לכם ביצוע עבודות אלומיניום במחיר נוח ובאיכות ללא פשרות. אנחנו עושים שימוש באלומיניום איכותי מהיצרנים הטובים ביותר ומספקים לכם שירות מקיף – תכנון, ביצוע, שירות ואחריות.

היתרונות של בניה קלה מאלומיניום

האלומיניום הוא חומר עמיד מאוד, הוא קל משקל ונוח לעבודה ועיצוב. ניתן לעצב אותו בכל דרך שתבחרו ולשלב בו זכוכית, מנגנונים חשמליים ועוד. עלויות החומרים בהם עושים שימוש בבניה קלה נמוכות משמעותית מעלויות חומרי הבניה הרגילה. בנוסף, מבנים שעשויים מאלומניום הם עמידים מאוד, אינם דורשים תחזוקה שוטפת ואינם ניזוקים מפגעי מזג האויר, לחות או מזיקים שונים. בניה קלה מקצרת את תהליך הבניה והעחויות הכרוכות בו וגם מצמצמת את השימוש בחשמל לצורך קירור או חימום של המבנה.

מה ניתן לבנות מאלומיניום?

פנלים מאלומיניום

פנלים מאלומיניום משמשים לסגירת מרפסות, כתוספת לגגות ולהוספת חדרים. הרכבת פנלים מאלומיניום נעשית במפעל ולכן העבודה הנדרשת בשטח היא מועטה. האלומיניום הוא חומר גלם איכותי ביותר שאינו מחליד ובמידה רבה נחשב אף אסטתי ביותר. יתרה מכך, אלומיניום מבודד נחשב גם ידידותי מאוד לסביבה משתי סיבות עיקריות: העבודה עמו מבוצעת במפעל ולא בשטח ועל כן הוא חוסך את הלכלוך והזיהום האופייניים כל כך לאתרי בניה, הוא מאפשר בידוד מקסמלי.

הוספת חדר

רוצים להוסיף חדר, יחידה או קליניקה? בניה קלה היא הפתרון המושלם עבורכם. בקלות ובמהירות תוכלו להוסיף לנכס שלכם חדר מקורה, מבודד ועמיד ולהנות גם ממראה מעוצב שמשתלב במבנה באופן מושלם.

סגירת מרפסת ובניית מרפסות שמש

שימוש באלומניום לסגירת מרפסת הוא פתרון קל ומהיר, איכותי ויפה. סגירת מרפסת היא אחד הפתרונות היעילים ביותר להגדלת שטח הבית, מבלי להיכנס לפרויקט מורכב. סוגרים פאטיו או מרפסת בבית כדי להרוויח עוד חדר? חולמים על חדר שמש? בניה קלה מאלומיניום היא הפתרון האידיאלי עבורכם. בעזרת פנלים מבודדים מאלומיניום ושילוב של חלונות ותריסים תקבלו מוצר מושלם ואיכותי.

אנחנו מומחים בפתרונות בניה קלה מאלומיניום

אנחנו בחברת SA פתרונות אלומניום ובניה קלה מומחים בייצור בהתאמה אישית של מבנים בבניה קלה מאלומיניום והתקנה שלהם בבית הלקוח או בבית העסק. אנחנו נייצר ונתקין עבורכם כל פתרון בניה קלה מאלומיניום ונלווה אתכם לאורך כל התהליך משלב המדידה והתכנון, בייצור ועד להתקנה!

לייעוץ והצעת מחיר התקשרו עכשיו 0543087201

צפו בפרוייקטים שלנו
בניה קלה מאלומיניום

מתעניינים
בבניה קלה מאלומיניום?

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו את הטופס

תקציר

השירותים שלנו

מתעניינים בעבודות אלומיניום?

אנחנו כאן בשבילכם. זקוקים לייעוץ? רוצים בצעת מחיר משתלמת? מלאו פרטים וניצור קשר בהקדם!