SA עבודות אלומיניום » בלוג » פרגולה דגם הייטק פרופילי הצללה 70/20 בגוון 9007

פרגולה דגם הייטק פרופילי הצללה 70/20 בגוון 9007

עוד פרוייקט של חברת SA פתרונות אלומניום ובניה קלה – פרגולה דגם הייטק פרופילי הצללה 70/20 בגוון 9007

עוד פרוייקט של חברת SA פתרונות אלומניום ובניה קלה – התקנת פרגולה עם פרופילי הצללה ללקוחה נאמנה שמזמינה אותנו אליה שוב ושוב 🙂 תמיד כיף לתת לך שרות!

פרגולה להצללה בכניסה לבית או במרפסת

מעוניינים ליצור הצללה בכניסה לסית או במרפסת? פרגולת הצללה היא הפתרון המושלם בשבילכם. הצללה של הכניסה לביתכם או של המרפסת הופכת אותה לשימושית – ניתן להשתמש בה ולהנות ממנה בכל שעה ביום וגם בכל מזג אויר. הבחירה בפרגולה למרפסת מאלומיניום היא ברורה – כל היתרונות של פרגולה וכל היתרונות של אלומיניום בבחירה אחת! אנחנו מציעים פרגולות אלומיניום עם אפשרויות לשדרוג ולהתאים אישית כך שהפרגולה שלכם תהיה מושלמת בשבילכם מכל בחינה – התאמה מירבית למבנה ולשטח המרפסת, נוחות השימוש וכמובן המראה והעיצוב שאתם אוהבים.

אנחנו מומחים בתכנון, ייצור והתקנת פרגולות אלומיניום

אנחנו מציעים פרגולות מאלומיניום עם אפשרויות לשדרוג ולהתאים אישית כך שהפרגולה שלכם תהיה מושלמת בשבילכם מכל בחינה – התאמה מירבית למבנה ולשטח המרפסת, נוחות השימוש וכמובן המראה והעיצוב שאתם אוהבים. מדוע לבחור בפרגולה מאלומיניום למרפסת? אתם בוחרים את הגודל והצורה, אתם יכולים לשלב בפרגולה מנגנון חשמלי – פרגולה חשמלית נאספת – וכך ליהנות מפרגולה שמשנה את רמת ההצללה שלה לבחירתכם, נפתחת ונסגרת בקלות. בתוך הפרגולה תוכלו להתקין תאורה, מאוורר תקרה, תנור לחימום ועוד אלמנטים שיהפכו אותה לחדר נוסף בבית.
מחפשים פרגולה מאלומיניום? הגעתם למקום הנכון! אנחנו בחברת SA עבודות אלומיניום מומחים בתכנון, ייצור והתקנת פרגולות אלומיניום – אנחנו עומדים לרשותכם, פנו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר 0543087201

פרוייקטים אחרונים

מתעניינים
בפרגולה דגם הייטק פרופילי הצללה 70/20 בגוון 9007?

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו את הטופס

השירותים שלנו

מתעניינים בעבודות אלומיניום?

אנחנו כאן בשבילכם. זקוקים לייעוץ? רוצים בצעת מחיר משתלמת? מלאו פרטים וניצור קשר בהקדם!