SA עבודות אלומיניום » בלוג » פרגולות אלומיניום – הצללה לבית בעיצוב מודרני

פרגולות אלומיניום – הצללה לבית בעיצוב מודרני

פרגולות אלומיניום הן הבחירה הנכונה עבור כל מי שמעוניין ליצור פתרון הצללה מעוצב. הן עמידות וחזקות, אינן דורשות תחזוקה וניתן לעצה אותן בכל סגנון וצורה שתבחרו

פרגולות אלומיניום בעיצוב מודרני

האלומיניום הוא חומר גלם פופולרי מאוד בתחום הבנייה. אחד השימושים הנפוצים באלומיניום הוא לבניית פרגולות ופתרונות הצללה.  פרגולה מאלומיניום נפוצה מאוד בשימוש במבנים מסחריים וגם בבתים פרטיים בעיקר בגלל היכולת להשתמש באלומיניום בכל סגנון עיצוב וכמובן בגלל האיכויות הרבות שלו: הוא עמיד מאוד, אינו דורש תחזוקה וניתן לעצב אותו בקלות. אם אתם מחפשים פתרון הצללה מעוצב ואיכותי שאינו דורש תחזוקה שוטפת – פרגולות אלומיניום הן הפתרון.

פרגולה אלומיניום דגם הייטק בגוון שחור עם פרופילי הצללה 2020 (4)
פרגולה אלומיניום דגם הייטק בגוון שחור עם פרופילי הצללה

 

פרגולות הצללה מאלומיניום במגוון רחב של צבעים

האלומיניום מגיע במגןן צבעים רחב מאוד וניתן להתאים אותו לסביבה הקיימת ולסגנון העיצובי בצורה קלה ופשוטה. הכוכה העולה בתחום פתרונות האלומיניום הוא כמובן אלומיניום דמוי עץ אשר מאפשר שילוב מושלם בין חומר איכותי ומראה טבעי. אם אתם אוהבים סגנון עיצוב מודרני תוכלו לבחור אלומיניום בגוונים מתכתיים ולשלב אותו עם אלומיניום דמוי עץ לקבלת תוצאות מושלמות.

פרופילי אלומיניום בכל צורה שתרצו

פרופילי אלומיניום יכולים לקבל כל צורה שתרצו – פרופילי אלומיניום מעוגלים, פרופילים מלבניים וגם משופעים. את פרופילי האלומיניום ניתן להתקין בדרכים שונות ולקבל פרגולות אלומיניום בעיצובים מרהיבים עם שליטה ברווח בינהם, בסגנון שתי וערב ועוד. בגלל משקלו הקל של האלומיניום הוא מאוד נוח ליצירת פרגולה מרחפת או פרגולה תלויה ואין סוף ליצירתיות ולדמיון כשמדובר בעבודה עם האלומיניום – השמיים הם הגבול.

 

פרגולות אלומיניום מול פרגולות עץ – מה עדיף?

בניגוד לעץ שהוא חומר שדורש תחזוקה שוטפת כמו צביעה, הדברה וחיזוק מדי כמה שנים,  האלומיניום הוא חומר עמיד מאוד מפני פגעי מזג האויר, הוא חזק מאוד ואינו דורש צביעה ותחזוקה. לפרגולות עץ יש בלאי גבוה ולפרגולות אלומיניום לעומת זאת עמידות גבוהה לאורך שנים. לכן הבחירה באלומיניום לכל אלמנט חוץ היא תמיד עדיפה, גם כשמדובר בשער אלומיניום, גדר או הצללה. בנוסף, אלומיניום הוא חומר שאינו נשרף, לעומת עץ שהוא כמובן חומר דליק. היתרון הבולט של פרגולות מעץ על פרגולות מאלומיניום הוא במראה הטבעי שלהן וגם לזה יש פתרון פשוט – בחירה באלומיניום דמוי עץ.

לסיכום, פרגולות אלומיניום הן הבחירה הנכונה עבור כל מי שמעוניין ליצור פתרון הצללה מעוצב. הן עמידות וחזקות, אינן דורשות תחזוקה וניתן לעצה אותן בכל סגנון וצורה שתבחרו.

פרוייקטים אחרונים

מתעניינים
בפרגולות אלומיניום – הצללה לבית בעיצוב מודרני?

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו את הטופס

השירותים שלנו

מתעניינים בעבודות אלומיניום?

אנחנו כאן בשבילכם. זקוקים לייעוץ? רוצים בצעת מחיר משתלמת? מלאו פרטים וניצור קשר בהקדם!