SA עבודות אלומיניום » בלוג » פרגולה מאלומיניום למרפסת בהתאמה אישית

פרגולה מאלומיניום למרפסת בהתאמה אישית

עוד פרוייקט של חברת SA פתרונות אלומניום ובניה קלה – התקנת פרגולה מאלומיניום למרפסת בהתאמה אישית

פרגולה למרפסת שמש

פרגולות למרפסות מקנות יתרונות רבים לכל בית. כיום, ניתן לבחור להתקין פרגולות למרפסת מחומרים שונים ובעיצובים מגוונים. ישנם כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון טרם בוחרים בפרגולה מסוג מסוים, כמו גודל המרפסת, תקציב וכן הלאה. במאמר הבא ניתן לקרוא על כמה מסוגי הפרגולות הנפוצים.

סוגי פרגולות למרפסת

  • פרגולה מאלומיניום פרגולות העשויות אלומיניום, מאופיינות בעמידות שלהן לאורך זמן רב, וכן בנראות המרשימה שהן מקנות. שכן, האלומיניום הינו חומר עמיד, הדורש תחזוקה קלה, בעל נראות מרשימה, המשמש בעולם הבניה שנים רבות. בנוסף, בחירה בפרגולה העשויה מאלומיניום, מקנה גם מגוון אפשרויות עיצוב. זאת הודות לעובדה שהאלומיניום הינו חומר גמיש, הניתן לעיצוב בקלות.
  • פרגולה מברזל – הברזל הינה מתכת כבדה וחזקה. על כן, בחירה בפרגולות ברזל תהיה אידיאלית עבור פרגולות גדולות בחצרות בתים, או לחלופין במוסדות ציבוריים.
  • פרגולה מעץ – אמנם, פרגולה מעץ מקנה נראות ייחודית במיוחד, אך העץ דורש תחזוקה יותר גדולה ביחס לאלומיניום, כמו צביעה לאחר דהייה וכדומה. כמו כן, העץ פחות עמיד בפני נזקי מזג האוויר.
  • פרגולה תלויה – מדובר בפתרון אסתטי המאפשר להתקין פרגולה ללא עמודים. למעשה, פרגולה תלויה מחוברת רק לקיר הבית, כאשר מלפנים אין עמודי תמיכה. בנוסף לאסתטיות שהפרגולה הזו מקנה, הפתרון מתאים גם עבור מרפסות או גינות קטנות, שאין בהן הרבה מקום. פרגולות תלויות ניתן למצוא כשהן עשויות אלומיניום, ברזל, עץ ועוד.
  • פרגולה חשמלית – פרגולה מסוג זה מאפשרת פתרון נוח ומתאים לכל מזג אוויר. שכן, ניתן לבחור לסגור או לפתוח את הפרגולה בהתאם למזג האוויר.

פרגולות למרפסת

איך לבחור חברה להתקנת פרגולה

על מנת להנות מפרגולה עמידה ואיכותית, יש לפנות לחברה המתמחה בייצור והתקנת פרגולות. אך על מנת לבחור נכון בחברה הטובה ביותר, יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים. על כן, בין אם מדובר על פרגולה למרפסת קטנה, או על פרגולה למרפסת גדולה, מומלץ לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • איכות חומרי הגלם – יש לבחור בחברה העושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. זאת על מנת להבטיח פרגולה עמידה לאורך זמן רב.
  • המלצות – ניתן להיעזר מהמלצות חיוביות מאנשים שהתקינו פרגולה במרפסת שבביתם, והיו מרוצצים מהשירות שקיבלו.
  • מספר הצעות מחיר – מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות שונות. זאת על מנת שיהיה ניתן להשוות בין הצעות המחיר, ולבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר.

SAפרגולות למרפסת שמש

אנחנו בחברת SA פתרונות אלומיניום, מתמחים בייצור והתקנה של מוצרי אלומיניום שונים, בביצוע עבודות בניה מאלומיניום מורכבות וביניהן פרגולות מאלומיניום, מעקות, גדרות, חיפוי אלומיניום, בניה קלה ועוד. אנחנו מייצרים את כל מוצרי האלומיניום הללו בהתאמה אישית מלאה לפי הדרישות והצורך של הלקוח ולוקחים בחשבון גם את הנוחות בתפעול ובתחזוקה. אנו עושים את מרב המאמצים על מנת להעניק לכל לקוחותינו את השירות המקצועי והאדיב ביותר. כמו כן, אצלנו תוכלו להנות ממגוון פתרונות אלומיניום במחירים האטרקטיביים ביותר.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר בדרכי ההתקשרות הבאות:

טלפון: 0543087201

מייל – [email protected]

פרוייקטים אחרונים

מתעניינים
בפרגולה מאלומיניום למרפסת בהתאמה אישית?

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו את הטופס

השירותים שלנו

מתעניינים בעבודות אלומיניום?

אנחנו כאן בשבילכם. זקוקים לייעוץ? רוצים בצעת מחיר משתלמת? מלאו פרטים וניצור קשר בהקדם!