SA עבודות אלומיניום » בלוג » פנל אלומיניום מבודד

פנל אלומיניום מבודד

אנו בחברת SA פתרונות אלומניום משווקים פנל אלומיניום באיכות גבוהה מאוד מבית לירי פרגולות המייצרת פנל אלומיניום למגוון רחב של פתרונות בניה קלה מאלומיניום. פנל האלומיניום מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ויחודית עם יכולת יצור בהתאמה אישית ואספקה מהירה לקבלנים, מתקינים וללקוחות פרטיים.

מה זה פנל אלומיניום מבודד?

לוחות אלומיניום מבודדים שייהפכו את המבנה שלכם לחזק ויציב לאורך זמן, יבודדו אותו היטב ובעיקר – יהפכו את תהליך הבנייה לקל ומהיר. פנל אלומיניום הוא חומר העשוי משתי שכבות של פח או אלומיניום שביניהן יש חומר מבודד. פנל אלומיניום יוצר בידוד ברמה גבוהה מפני רעש וגם מפגעי מזג האוויר והוא מגיע בכמה עוביים: 5 ס”מ, 8 ס”מ או 12 ס”מ – וכמובן – ככל שהפנל עבה יותר, כך הוא מבודד טוב יותר. השימוש בפנל אלומיניום נפוץ מאוד בכל מה שקשור לבנייה קלה של מבנים, סגירת מרפסת, הוספת חדרים והרחבות בנייה.

פנל אלומיניום מבודד
פרגולה עם פנל אלומיניום מבודד | SA עבודות אלומיניום

אלומיניום הוא חומר גלם איכותי שעומד בעומסים גבוהים מאוד, אינו מחליד והוא בעל מראה אסטתי ומעוצב. אלומיניום מבודד הוא נוח לשימוש וידידותי לסביבה מכמה סיבות: הוא מיוצר במפעל בתנאים נוחים, ללא עבודה בשטח וללא פסולת ולכלוך והוא מאפשר בידוד ברמה גבוהה, מה שתורם לצמצום בצרכת החשמל לצורך חימום וקירור ולניול אנרגיה איכותי.

אצלנו ניתן לרכוש פנל אלומיניום באיכות גבוהה מאוד מבית לירי פרגולות המייצרת פנל אלומיניום למגוון רחב של פתרונות בניה קלה מאלומיניום. פנל האלומיניום מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ויחודית עם יכולת יצור בהתאמה אישית ואספקה מהירה לקבלנים, מתקינים וללקוחות פרטיים.

למה לבחור בפנל אלומיניום שלנו?

  • עמיד בכל תנאי מזג האוויר ומתאים במיוחד לאקלים הישראלי
  • מיוצר בפיקוח צמוד לשמירה על איכות חומרי הגלם
  • ללא עלויות אחזקה
  • עמיד לאורך שנים
  • אינו מתקלף ואינו מחליד

פרוייקטים אחרונים

מתעניינים
בפנל אלומיניום מבודד?

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו את הטופס

השירותים שלנו

מתעניינים בעבודות אלומיניום?

אנחנו כאן בשבילכם. זקוקים לייעוץ? רוצים בצעת מחיר משתלמת? מלאו פרטים וניצור קשר בהקדם!